Yeni Paylaşılan Dosyalarım

Tüm Dosyalar

Toplantı Çağrılarım

Tüm Toplantı Çağrıları

İLETİŞİM STRATEJİSİ

  • Odanın hedef kitlesi; Paydaşları (İç ve Dış Paydaşlar), Üyeleri ve Kamuoyudur.
  • İç paydaşları (yönetici ve çalışan) ile kurum içi iletişim araçlarını kullanarak etkin iletişimi sağlar.
  • Oda, Hedeflerini gerçekleştirmek için, zamanlamayı da ön planda tutarak, etkin iletişim planı hazırlar.
  • Oda, mesajların hedef kitleye doğru biçimde ulaştırıldığını, Kamuoyu Algı Araştırması ile kontrol eder.
  • Basın Bültenlerini etkili ve doğru biçimde hazırlar.
  • Hedef kitle, ulaşılmak istenen amaç ve tercih edilen iletişim araçlarının birbirleriyle uyum içinde olmasını sağlar.
  • Hazırlanan iletişim planını bütçe ile ilişkilendirir.
  • Belirlenen hedefler doğrultusunda hedef kitlenin istekleri önemlidir. Hedef kitleye etkin biçimde ulaşabilmek için, onların beklentileri (mekan, zaman, yöntem) doğrultusunda hareket eder.
  • Basınla düzenli temas halindedir. Basın listelerini güncel tutarak; medya ile röportajlar, basın bültenleri, elektronik bülten, basın toplantıları ve basın temsilcileri ile toplantılar yapar.
  • Periyodik ziyaretler ve sektörel toplantılar düzenleyerek, Üyeleriyle sürekli temas halindedir.
  • Paydaşlarıyla sürekli temas halinde olur (Temsil ve Lobicilik Faaliyetleri).
  • Yönetici, Çalışan ve Üyeleriyle periyodik toplantılar düzenler.
  • Dönemsel Faaliyet Raporları hazırlar.


İLETİŞİM PLANI İÇİN GİRDİ BİLGİLERİ

İç İletişim;

Yüz Yüze (Sözel): Organ Toplantıları, Komisyon Toplantıları, AİK toplantıları, YGG toplantıları, Çalışan Toplantıları, Çalışan Memnuniyeti, Çalışan Önerileri, Çalışan Eğitimleri

Yazılı: İç yazışmalar, Duyurular (pano), Sirkülerler

Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası,

Dış İletişim;

Yüz Yüze (Sözel): Ziyaretler (Lobi Faaliyetleri), Temsil Faaliyetleri, Toplantılar, Etkinlikler,

Görsel/Yazılı Medya: Basın Toplantıları, Basın Bildirileri, Basın Bültenleri, Haberler, Etkinlik Bildirimleri, Strateji ve Politikaların duyurulması, Faaliyet Raporu

Sosyal Medya: Facebook, Twitter

Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası, Tanıtım Videosu, Basın Bültenleri, Haberler

Üyelerle iletişim;

Yüz Yüze (Sözel): Üye Kaydı ve Üyelik İşlemleri, İlan Hizmetleri, Belge Hazırlama ve Onaylama Hizmetleri, Sektörel toplantılar, Tematik Toplantı/Etkinlikler, Üye Ziyaretleri, Karar Alıcılarla Toplantılar (Lobi Faaliyetleri),

Görsel/Yazılı Medya: Basın Toplantıları, Basın Bildirileri, Basın Bültenleri, Haberler, Etkinlik Bildirimleri, Strateji ve Politikaların duyurulması, Faaliyet Raporu

Sosyal Medya: Facebook, Twitter

Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası, Tanıtım Videosu, Basın Bültenleri, Haberler



Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?



Ara

ÜTSO ETKİNLİKLER

Yönetim Kurulu Toplantısı

Ünye TSO Toplantı Salonu

  • 14.11.2019 09:00:00
Ünye İİBF Eğitim

Ünye İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

  • 10.12.2019 10:00:00
e-Dönüşüm Eğitimi

ÜNYE TSO KONFERANS SALONU

  • 5.12.2019 00:00:00

TÜM ETKİNLİKLER

ÜTSO ANKET

Aldığınız Hizmetten Memnunmusunuz?


E-BÜLTEN

Ünye Ticaret ve Sanayi Odası ve faaliyetleri ile ilgili mail almak istiyorsanız, lütfen E-Bültene kayıt olunuz.



Kaydol